FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Moja propozycja do gry! Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Czy pasuja ci takie ustawienia

tak
37%
 37%  [ 3 ]
nie
62%
 62%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 8


Autor Wiadomość
Bossior
Głupi Żartowniś



Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/4
Skąd: Huty

PostWysłany: Sob 17:26, 20 Sty 2007 Powrót do góry

Rozmiar mapy: Gigantyczna
Typ mapy: Wszyskie- zależne od terenu
Teren: Sawanna
Surowce na mapie: Dużo
Wieże: Tak
Zwierzęta: Nie
Urwiska: Nie
Wrota: Nie
Tryb gry: Standardowy
Poziom trudności: Łatwy
Surowce początkowe: Normalne
Warunek zwycięstwa: Standardowe
Limit populacji: 200
Brak mgły: Nie
Eksploracja: Nie
Pomoc SI: Nie
Wspólne surowce: Nie
Wlicz wieże do limitu populacji: Nie

Co o tym sądzicie?wypowiadajcie sie i zagłosujcie!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bossior dnia Sob 22:06, 20 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Deadman
Cesarz



Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Południowe Imirtuso

PostWysłany: Sob 17:33, 20 Sty 2007 Powrót do góry

Ukształtowanie powierzchni zostało na mapie tak urozmaicone, że rzeczą niedopuszczalną jest znormalizowanie wszystkich pojedynków do jednego schematu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bossior
Głupi Żartowniś



Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/4
Skąd: Huty

PostWysłany: Sob 17:36, 20 Sty 2007 Powrót do góry

tak,masz racje ale jest jedno ale:p
gra odbedzie sie jeszcze puzniej bo zanim ustalimy gdzie jest jaki teren to minie miesiać chyba!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Deadman
Cesarz



Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Południowe Imirtuso

PostWysłany: Sob 17:39, 20 Sty 2007 Powrót do góry

Przecież można z mapy wyczytać jaka jest "ziemia". Wg. mnie nie powinno się wykluczać Urwisk i Zwierząt. Ten proces skończy się szybciej niż nam sie wydaje (chyba).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bossior
Głupi Żartowniś



Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/4
Skąd: Huty

PostWysłany: Sob 17:41, 20 Sty 2007 Powrót do góry

Co do zwierząt i Urwisk to są czynniki losowe, a tzar jest strategia wole miec jak najmnijszy udział losu tlyko umiejętnosći


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Deadman
Cesarz



Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Południowe Imirtuso

PostWysłany: Sob 17:44, 20 Sty 2007 Powrót do góry

Nie chcę Cie zmartwić ,ale umiejętności nieraz nie wystarczą gdy mamy do czynienia z beznadziejnym ukształtowaniem powierzchni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bossior
Głupi Żartowniś



Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/4
Skąd: Huty

PostWysłany: Sob 17:46, 20 Sty 2007 Powrót do góry

no tak ale jak najbardziej zmniejszyc wkład losu do gry


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Haroun
Szlachetnie Urodzony



Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: ze wsząd

PostWysłany: Sob 22:02, 20 Sty 2007 Powrót do góry

1.pisze od wujka

Bossior napisał:
Typ mapy: Sucha


Co???
o ile dobrze pamiętam to powinny być różne typy map bo-(dwukropek nie działa)
-na początku przynajmniej oba państwa oddziela woda
-przecież będziemy walczyć w różnych miejscach na mapie
-mapa jest dość zróżnicowana.....rzeki...wyspy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bossior
Głupi Żartowniś



Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/4
Skąd: Huty

PostWysłany: Sob 22:11, 20 Sty 2007 Powrót do góry

zmieniłem:
Typ mapy: Wszyskie- zależne od terenu
np. jeśli bitwa będzie się odbywać na terenie z jeziorami będzie wtedy wybierany typ mapy: jeziora.
mam też propozycje:Jeśli obydwie strony mają inne zdanie np. w sytuacji gdzie można dać jeziora lub kontynent to o wyborze typu mapy powinien decydowac CAR.
Czy zgadzacie się zemna?jeśli nie dajcie tu swoje propozycje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Haroun
Szlachetnie Urodzony



Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: ze wsząd

PostWysłany: Sob 22:29, 20 Sty 2007 Powrót do góry

no teraz lepiej chociaż-
Bossior napisał:
Teren: Sawanna

może zależało by to od pory roku(jeżeli takowa będzie się zmieniać) i miejsca bitwy??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bossior
Głupi Żartowniś



Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/4
Skąd: Huty

PostWysłany: Nie 2:28, 21 Sty 2007 Powrót do góry

Teran wydaje mi się że istotny to nie jest,czy lato czy sawanna osobiscie nie widze różnicy wieć to może być dowolne np. ustalaja miedzy soba ci ktorzy graja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kpt.Obieży
Samuraj



Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Nie 14:07, 21 Sty 2007 Powrót do góry

Czy tak trudno jest zrobić mapę. Ludzie!!! Jak każdy zrobi po jednej to mamy większość map. To zajmuje kilka minut.
Więc ja jestem za mapami zrobionymi przez nas.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bossior
Głupi Żartowniś



Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/4
Skąd: Huty

PostWysłany: Nie 15:18, 21 Sty 2007 Powrót do góry

ale po co utrudniac sobie gre,jesli sie robi szybkiemapki one wygladaja tak dziwnie lasy sa inne i najwazniejsze to ze ten kto robi mapke bedzie wiedziec gdzie jest wrog


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kpt.Obieży
Samuraj



Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Nie 16:16, 21 Sty 2007 Powrót do góry

Mnie to nie utrudnia gry! Chętnie zrobię kilka mapek, zawsze można zrobić jakieś urozmaicenia np. szczególne miejsca na mapie gdzie można długo się bronić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bossior
Głupi Żartowniś



Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/4
Skąd: Huty

PostWysłany: Nie 16:19, 21 Sty 2007 Powrót do góry

jest tego jeszcze jedna wada: wlasciciel map wie gdzie sa zasoby na mapie i moze odrazu je przejac,a przeciwnik musi je jeszcze znalesc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bossior dnia Nie 16:25, 21 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin